Direktlänk till inlägg 19 april 2009

2 veckor gamla

Av kristina - 19 april 2009 23:00

Nu börjar det hända nåt !

Ögon att se med, öron , som iallafall mest hänger ner, ben, som bär upp, för det mesta. Lite sneseglande  blir det , men de tar sig fram.

Och sin första avmaskning har de fått. Lite överreklamerat, tyckte de, inte vare särskilt gott. Vägning också. Otroligt att de kan öka så.

Nu ligger de mellan 1100 och 1350 gram, 3 nästan 4 gånger sin vikt på 2 veckor.Det är mer än de läckraste julbord klarar av, tack o lov.


Vi fick besök av" The Esters" and "The Ozzys "idag.

Tack för alla fina bilder !


I den rundade bilden är tiken.

 
 
Ingen bild

Cecilia

22 april 2009 12:58

GRATTIS GRATTIS! Hur söta som helst!! Ha det så gott!

 
Hanna

Hanna

23 april 2009 11:19

Men gud vilka sötnosar!
Jag är så sjukt sugen på att skaffa en tollare. Vill börja tävla agillity och lydnad m.m

har en blandrashund nu som jag tränar agillity med men vi har inte tävlat än.

http://www.trasd0ckan1987.blogg.se

 
Ingen bild

Thomas

2 maj 2009 14:58

Herre jösses vad de har växt. Man glömmer så fort att de växer som ogräs under det första halvåret. De ser riktigt pigga och raska ut.
Lycka till framöver med de små liven.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristina - 24 september 2023 20:36

Vid vår Storsjöhoppet i Brunflo maj 2023 , passade jag på att få ta några poseringsbilder med Iilik                ...

Av kristina - 30 mars 2023 22:31

Jag såg min första kooiker på en agilitytävling för ca 15 år sen. Jag tyckte det var en mycket fin hund. Sen har jag inte träffat på så många. När jag träffade Tanja från Umeå, som hade en kooiker hon var nöjd med, och hon tipsade mig om ett helsysko...

Av kristina - 17 oktober 2021 19:49

Jag har gått Svenska Hoopersklubbens Instruktörskurs och är nu Hoopersinstruktör. Min första kurs är för Brunflo bhk september och oktober 2021   En del filmer finns på  kristina blid    på You tube Men det mesta som ligger där än, är agi...

Ovido - Quiz & Flashcards