Direktlänk till inlägg 9 april 2009

5 dagar gamla valpar

Av kristina - 9 april 2009 19:01

Tollarvalpar !

Nu är valparna 5 dagar gamla och vi har vant oss med att ha dem i vårt kök.

De flesta örona har tippat ner, bara några somär bakåtslickade.

Vi börjar känna igen dem lite bättre nu. De har ju olika tecken i pannan,  så såsmåningom kan vi nog sklija ur demdirekt.

Arwen har också vant sig- hon börjar komma och propsa på lite lek igen.

Jag blir kvar hemma över påsken, Mats och Axel har åkt till kapellet för att fira som  vanligt med goda vänner.

 
 
Pappa Ozzy

Pappa Ozzy

13 april 2009 19:46

Men så söta dom e, runda å goa :)

http://www.tollarenozzy.se

 
Maria

Maria

13 april 2009 20:27

Åhh GRATTIS :D
Inte visste jag att Arwen skulle ha små bebisar...kul kul :D
Ha det gott!

http://abbybabby.cybersite.se

 
Jessica med vovvar

Jessica med vovvar

16 april 2009 15:07

Men dom är ju hur söta som helst!! Gissar att dom är ännu sötare nu när dom blivit lite större och kanske öppnat ögonen =)
Ha det bra!!

http://www.123minsida.se/zickan

 
Johanna

Johanna

17 april 2009 14:27

Hejsan Kristina och Arwen

Stort grattis till de underbara valparna!! Ser ut om ett gäng med hjärtekrossare som kommer att glädja många framöver... Förstår att du tillbringar dagarna i valplådan :)

Hos oss håller vintern på att släppa taget och vi glädjer oss till att kunna utnyttja hela skogen igen!

Lycka till med de små, vi följer deras utveckling här i bloggen!

Många hälsningar från Johanna och Remus

http://www.inlicio.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristina - 24 september 2023 20:36

Vid vår Storsjöhoppet i Brunflo maj 2023 , passade jag på att få ta några poseringsbilder med Iilik                ...

Av kristina - 30 mars 2023 22:31

Jag såg min första kooiker på en agilitytävling för ca 15 år sen. Jag tyckte det var en mycket fin hund. Sen har jag inte träffat på så många. När jag träffade Tanja från Umeå, som hade en kooiker hon var nöjd med, och hon tipsade mig om ett helsysko...

Av kristina - 17 oktober 2021 19:49

Jag har gått Svenska Hoopersklubbens Instruktörskurs och är nu Hoopersinstruktör. Min första kurs är för Brunflo bhk september och oktober 2021   En del filmer finns på  kristina blid    på You tube Men det mesta som ligger där än, är agi...

Ovido - Quiz & Flashcards