Direktlänk till inlägg 8 december 2007

Utställning

Av kristina - 8 december 2007 21:35

Utställning är ett kapitel för sig.

I somras var vi på Högbo bruk och fick då ett CK-jättekul. Men domaren var inte helt nöjd med vinklarna bak. Som tur var så rättade det till sig , så ett par veckor senare så var de helt normala och Arwen fick cert i Svenstavik.

En perfekt utställning- vi for från kapellet vid ca halv åtta- och sen gick det snabbt,  vid halvelva var vi hemma igen med cert och BIM Vilket flyt !

Och dagen innan hade vi fått en pinne på Agility i Sundsvall.Kortet är från 06- vi är inge vidarre på att dokumentera i vår familj.

Fast - om jag ska vara ärlig så var CK i Högbo kanske  roligast att få- det var så många fina tollare där- och när hon stått sig i den konkurensen så kändes det helt OK med Cert- fast det var rätt få hundar i Svenstavik.

Arwen är som finast i pälsen på sommaren.Vintertid verkar det vara svårt att få full pott. Hon är nog för mycket inomhus och vi har det nog för varmt.



 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av kristina - 24 september 2023 20:36

Vid vår Storsjöhoppet i Brunflo maj 2023 , passade jag på att få ta några poseringsbilder med Iilik                ...

Av kristina - 30 mars 2023 22:31

Jag såg min första kooiker på en agilitytävling för ca 15 år sen. Jag tyckte det var en mycket fin hund. Sen har jag inte träffat på så många. När jag träffade Tanja från Umeå, som hade en kooiker hon var nöjd med, och hon tipsade mig om ett helsysko...

Av kristina - 17 oktober 2021 19:49

Jag har gått Svenska Hoopersklubbens Instruktörskurs och är nu Hoopersinstruktör. Min första kurs är för Brunflo bhk september och oktober 2021   En del filmer finns på  kristina blid    på You tube Men det mesta som ligger där än, är agi...

Ovido - Quiz & Flashcards